Duminica, 29 Martie 2020

Test Drive Ford Puma (2020)

Test Drive Ford Puma (2020)

Ford Puma, fabricat exclusiv în Craiova, este un SUV (sau crossover) de segment B, la fel ca și „fratele de uzină”, Ford EcoSport. Puma se remarcă printr-un design neobișnuit în gama curentă a Ford și prin tehnologii moderne, incluzând aici și motorizare mild hybrid, instrumente de bord complet digitale, încărcare wireless pentru telefonul mobil și funcții de asistență avansate pentru șofer. Am realizat un prim test drive cu Ford Puma în Spania, în zona Malaga-Marbella, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Puma, atât versiunea Titanium X, cât și ST Line X.

Detalii

Marcă: Ford

Model: Ford Puma / Ford Puma Titanium X / Ford Puma ST Line X / Ford Puma 1.0 EcoBoost / Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid

Producție: 2020

Caroserie: SUV B, 5 locuri

Preț (fără TVA): 17.016-22.689 Euro

Preț (cu TVA): 20.250-27.000 Euro

Motor:

(Titanium X) 1,0 litri (999 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 91 kW / 125 CP la 6.000 rpm și cuplul maxim este 210 Nm disponibil de la 1.750 rpm.

Emisii: Euro 6d TEMP, 123-128 g CO2/km

Consum mediu omologat (WLTP): 5,4-5,6 l/100 km

Acelerație 0-100 km/h: 9,8 secunde

Viteză maximă: 191 km/h

(ST Line X) 1,0 litri (999 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 113 kW / 155 CP la 6.000 rpm și cuplul maxim este 240 Nm disponibil de la 2.500 rpm.

Consum mediu omologat (WLTP): 5,5-5,7 l/100 km

Emisii: Euro 6d TEMP, 126-131 g CO2/km

Acelerație 0-100 km/h: 9 secunde

Viteză maximă: 200 km/h

Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Anvelope: Goodyear Eagle F1 215/50 R18 92W

Rezervor (litri): 42

Dimensiuni (mm): L 4.186 (4.207 ST Line) / w 1.805 / h 1.538 (fără bare de acoperiș sau antenă)

Portbagaj (litri): 406-456 / 1.161-1.216

Ampatament (mm): 2.588

Masă (DIN/EU): 1.205 kg / 1.280 kg

Cd:

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte semi-independentă, arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.

Conduse de Adrian Mitrea circa 200 km, cu un consum mediu real de cca. 7 l/100 km. La finalul testului fiecare mașină avea cca. 3.000 km.

Link-uri și documente utile:

Listă prețuri Ford Puma și specificații Ford PumaFord Puma se lansează de la 16.500 Euro. Mai târziu prețul ar putea fi modificatFord Puma a intrat în producția de serie. Sărbătoare la CraiovaNoul Ford Puma, felina din inima Olteniei – cel mai avansat automobil fabricat în RomâniaFord, dezlănțuit în Europa: electrificare masivă a întregii game și modele noi. Printre ele: noul Kuga, noul Explorer, versiuni hibride ale Focus și FiestaTest Drive Ford EcoSportFord a început exporturile de EcoSport din RomâniaAdio, Ford B-MAX. Uzina din Craiova a produs ultimul exemplar

Sursa:

Vezi si alte stiri din Auto-Moto

Alte articole din Auto-Moto

Continutul si imaginile stirilor sunt © Copyright-ul site-urilor de la care au fost preluate. Press-Mania.ro nu este raspunzator pentru continutul lor.
Press-Mania © 2013-2018 Toate drepturile rezervate.

Press-Mania Feedback