Duminica, 17 Decembrie 2017

Test Drive Dacia Duster

Dacia Duster se simte acum ca „o mașină străină”, în cel mai bun sens al expresiei. Este pentru prima dată când am condus o mașină Dacia care nu se stimte ca o Dacia, pornind de la finisaje, dotări, insonorizare și până la ținută de drum, sistem de direcție și starea de bine generală pe care mașină ți-o dă atunci când o conduci. Așadar, Duster reprezintă o surpriză de proporții, mai ales că din punct de vedere mecanic este, în mare, identică cu modelul anterior. Dar toate optimizările, atenția acordată detaliilor, ranforsările suplimentare pentru aducerea siguranței la zi și toate dotările opționale disponibile pe mașină o fac, totuși, foarte diferită: o nouă generație Duster, o nouă eră pentru Dacia. Am condus mașina lângă Atena, în Grecia, și avem pentru voi articolul mult-așteptat: test drive Dacia Duster.

Detalii

Marcă: Dacia

Model: Dacia Duster

Producție: 2017

Caroserie: SUV cu 5 uși, 5 locuri

Preț (fără TVA): circa 15.000 Euro

Preț (cu TVA): circa 17.850 Euro

Motor: 1.2 litri (1.197 cc) turbo benzină, cu patru cilindri în linie, montat transversal, cu intercooler și injectie directă. Puterea maximă este 92 kW / 125 CP la 5.300 rpm și cuplul maxim este 205 Nm disponibil la 2.300 rpm.

Transmisie: cutie de viteze manuală cu 6 trepte și tracțiune față

Anvelope: Bridgestone 215/60 R17

Acelerație 0-100 km/h: 10,4 secunde

Viteză maximă: 177 km/h

Consum mediu declarat (NEDC): 6,2 l/100 km

Emisii: EU6, 138 g CO2/km

Rezervor (litri): 50

Dimensiuni (mm): L 4.341 / w 1.804 / h 1.693

Portbagaj (litri): 478-1.623

Ampatament (mm): 2.674

Masă (min./max.): 1.200 kg/1.301 kg (include șofer 75 kg)

Cd:

Suspensii față: Brațe independente tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare.

Suspensii spate: Semi-independentă, punte H cu brațe trase, arcuri elicoidale.

Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; airbag-uri cortină; centuri de siguranță pretensionate; ABS; AFU; ESC/ESP; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); cruise control și limitator de viteză; lumini de zi (DRL) cu LED; proiectoare cu iluminare statică în viraj; asistență la pornirea din rampă (HSA); geamuri acționate electric față/spate, cu impuls pentru geamul șoferului; geamuri spate și lunetă fumurii; volan ajustabil pe înalțime și în adâncime; oglinzi laterale reglabile electric și încălzite; ornamente exterioare cu aspect crom satinat; bare de pavilion cu aspect crom satinat cu inscripția Duster; computer de bord; funcție Eco; scaun șofer reglabil pe înălțime, cu reglaj lombar; cotieră pentru șofer; banchetă spate rabatabilă fracționat (60:40); jante din aliaj ușor de 17 țoli cu design Maldive.

Echipamente opționale (prețuri în Euro, fără TVA)

Vopsea metalizată Orange Atacama (252); sistem multimedia Media NAV (252); Pachet Look (672); cameră video spate; senzori de parcare spate (168); (210); volan îmbrăcat în piele (84); cheie-card de acces tip mâini libere (168) cu pornire fară cheie și deblocare-deschidere portbagaj din telecomandă.

Condus de Adrian Mitrea circa 120 km, cu un consum mediu real de 7,6 l/100 km. La finalul testului masina avea 780 km la bord.

Citește și:

Duster Edition ONE – Dacia vinde exclusiv online o ediție specială și limitată a noului SUV Noul Dacia Duster pornește de la 12.350 euro cu TVA în România. Poate depăși 20.000 euro cu toate opțiunile Noul Dacia Duster pe intelesul tuturor. Prezentare de la Frankfurt

Sursa:

Vezi si alte stiri din Auto-Moto

Alte articole din Auto-Moto

Continutul si imaginile stirilor sunt © Copyright-ul site-urilor de la care au fost preluate. Press-Mania.ro nu este raspunzator pentru continutul lor.
Press-Mania © 2013-2016 Toate drepturile rezervate.

Press-Mania Feedback